Lidl nu este la prima întâlnire cu turismul românesc. Anul
trecut, retailerul german a început să ofere un circuit în România
pentru clienţii săi germani.
Preţurile pachetelor turistice diferă în funcţie de perioadă, condiţiile de cazare şi servicii.
Printre unităţile de cazare care se găsesc în ofertele
Lidl se numără Hotel Richmond (Mamaia), Hotel Iaki (Mamaia), Hotel
Modern (Mamaia), Hotel Bran Brad Bega (Eforie Nord), Hotel Saturn
(Saturn), Hotel Esplanada (Tulcea), Hotel Venezia (Bucureşti), Hotel
Libra (Sibiu), Hotel Moxa (Bucureşti), Howard Johnson (Bucureşti), Hotel
Central (Bucureşti).
Reţeaua Lidl are 136 de magazine în România. Magazinele
lanţului german de tip discount au în rafturi circa 1.200 de produse,
80% dintre acestea fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse
care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar
şi Cris Tim.
În 2010, lanţul Lidl a preluat reţelele de magazine de
discount Plus din România şi Bulgaria de la grupul Tengelmann. Lidl este
unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, prezent în
peste 20 de ţări cu 9.000 de magazine.
Sursa: www.adevarul.ro
Nu exista momentan nici un comentariu !