Inscrie locatie de cazare in Delta Dunarii

Cauta cazare in..

Cazare Delta Dunarii - Poze

              Horoscop 

Delta Dunarii

Navigatia pe Dunare

Regulament de navigatie pe Dunare

Numar Vizualizari: 1565

 


Extras din REGULAMENTUL DE NAVIGATIE PE DUNARE

CAPITOLUL I

DISPOZITII GENERALE

Art .1.01. -� Semnificatia unor termeni

In prezentul Regulament:


a) - termenul ,,nava" inseamna navele de navigatie interioara, inclusiv ambarcatiunile mici si bacurile, precum si aparatele plutitoare si navele maritime;
b).- termenul ,,nava autopropulsata" inseamna nava propulsata prin propriile sale mijioace mecanice
c) - termenul ,,nava cu vele" inseamna orice nava care naviga numai cu vele; nava care naviga cu vele si in acelasi timp utilizeaza propriile sale mijioace mecanice de propulsie, se considera nava autopropulsata;
d) - termenul �ambarcatiune mica� inseamna orice nava cu lungimea corpului mai mica de 20m, cu exceptia ambarcatiunilor mici care remorcheaza, imping sau duc cuplat nave, altele decat ambarcatiuni mici, precum si a bacurilor si a navelor autorizate sa transporte mai mult de 12 pasageri
e).- termenul ,,aparat plutitor" Inseamna orice constructie plutitoare dotata cu instalatii mecanice si destinata sa execute lucrari pe caile navigabile sau in porturi (dragi, macarale, bigi, etc.);
f) - termenul ,,instalatie plutitoare" inseamna orice ansamblu de constructii plutitoare care in mod normal nu este destinat deplasarii, de exemplu: instalatii de bai, docuri, debarcadere, hangare pentru nave;
g) - termenul ..material plutitor asamblat" inseamna plutele, precum si orice constructie, grupari sau orice obiecte apte de a naviga, altele decat nave sau instalatii plutitoare;

h) - termenul ,,bac" inseamna nava care asigura serviciul de traversare a caii navigabile si care este clasificata ca bac de catre organele competente;
i) - termenul ,,barja de impingere" inseamna orice nava construita sau special amenajata pentru a fi impinsa'
j).-.termenul ,,barja dc nava maritima" inseamna o barja de impingere construita pentru a fi transportata la bordul navelor maritime si pentru a naviga pe caile de navigatie interioara;

k).-.termenul ,,convoi" inscamna convoi remorcat, impins sau formatie in cuplu;
l).-.termenul ,,convoi remorcat" inseamna orice grup compus din una sau mai multe nave,instalatii plutitoare sau materiale plutitoare asamblate care sunt remorcate de una sau mai multe nave autopropulsate care fac parte din convoi si se numesc remorchere;
m).-.termenul ,,convoi impins" inseamna un ansamblu rigid compus din nave, din care cel putin una este plasata inaintea navei autopropulsate care asigura propulsia convoiului si care este denumita impingator;
n) -.termenul ,,formatic in cuplu" inseamna un ansamblu compus din nave cuplate , bord la bord, dar nici una din ele nu este plasata in fata navei autopropulsate care asigura propulsia formatiei
o)-termenul ��in stationare,, inseamna atunci cand o nava, un material plutitor asamblat sau o instalatie plutitoare este, direct sau indirect, la ancora sau legata la mal;
p)- termenul ,,in mars,, inseamna atunci cand o nava, un material plutitor asamblat sau o instalatie plutitoare, nu este direct, nici in ancora, nici legata la mal si nici esuata; pentru astfel de nave, materiale plutitoare sau instalatii plutitoare in mars, prin termenul ,,a se opri,, se intelege oprirea in raport cu malul;
q)- termenul ,,nava care pescuieste,, inseamna orice nava care pescuieste cu ajutorul plasei, a carmacei, cu traul sau alte mijloace de pescuit, care-i reduce capacitatea de manevra; acest termen nu se refera la nave care pescuiesc cu ajutorul carmacelor remorcate sau alte mijloace de pescuit care nu reduc capacitatea lor de manevra;
r)- termenii:

,,lumina alba,,

,,lumina rosie,,

,,lumina verde,,

,,lumina galbena,,

,,lumina albastra,,

inseamna luminile ale caror culori corespund prevederilor Anexei 4 din prezentul Regulament;

s)- termenii:

,,lumina puternica,,

,,lumina clara,,

,,lumina obisnuita,,

inseamna luminile a caror intensitate corespund prevederilor Anexei 5 din prezentul Regulament;
t)- termenul ,,lumina intermitenta,, inseamna o lumina cu un ritm de 50 pana la 60 perioade de lumina pe minut
u)- termenul ,,sunet scurt,, inseamna un sunet cu o durata de circa o secunda; termenul ,,sunet lung,,- un sunet cu o durata de circa 4 secunde, intervalul intre doua sunete consecutive fiind de circa 1 secunda;
v)- termenul ,,serie de sunete foarte scurte,, inseamna o serie de cel putin 6 sunete cu o durata de circa � de secunda fiecare, despartite prin pause de circa � secunda;
v bis)- termenul,,serie de batai de clopot,, inseamna doua lovituri de clopot;
w)- termenul ,,semnal sonor tritonal,, inseamna un semnal emis in 3 reprize, constituit din 3 sunete de tonalitati diferite, succedandu-se fara intrerupere si avand o durata totala de aproximativ doua secunde. Frecventa sunetelor trebuie sa fie cuprinsa intre 165 si 297 Hz, iar intre sunetul cel mai inalt si sunetul cel mai de jos, trebuie sa fie o diferenta de cel putin doua tonuri intregi. Fiecare serie de trei sunete, trebuie sa inceapa cu tonul cel mai de jos si sa se termine cu tonul cel mai inalt;
x)- termenul ,, noapte,, inseamna perioada cuprinsa intre apusul si rasaritul soarelui;
y)- termenul ,,zi,, inseamna perioada cuprinsa intre rasaritul si apusul soarelui;
z)- termenul ,,viteza de siguranta,, inseamna o viteza la care o nava, un convoi sau formatie in cuplu, poate sa adopte masuri adecvate si eficace pentru a preveni un abordaj oprindu-se in limitele distantei ceruta de imprejurari si conditiile date;
z-bis-1)- termenul ,,vizibilitate redusa,, inseamna conditiile in care vizibilitatea este redusa ca urmare a cetii, paclei, viscolului, averselor de ploaie si alte cauze;
z-bis-2)- temenul ,,senal,, inseamna un sector al caii navigabile utilizat pentru navigatie la un nivel dat si balizat cu semnale.

Art.1.02.-Conducator

Orice nava sau material plutitor asamblat, cu exceptia navelor dintr-un convoi impins in afara de impingator, precum si a navelor prevazute la art.1.08, trebuie sa fie puse sub autoritatea unei persoane, avand calificarea necesara in acest scop. Aceasta persoana este denumita in continuare ,,conducator,,.
.Orice convoi trebuie sa fie pus de asemenea, sub autoritatea unui conducator, avand calitatea necesara in acest scop. Conducatorul este desemnat in modul urmator:
a)- in cazul unui convoi care nu cuprinde decat o nava autopropulsata, conducatorul convoiului este acela al navei autopropulsate;
b)- in cazul unui convoi remorcat care are in fata nave autopropulsate in linie de sir, in numar de doua sau mai multe, conducatorul convoiului este conducatorul primei nave;
c)- in cazul unui convoi remorcat, avand in fata nave autopropulate in numar de doua sau mai multe si care naviga cuplate, dintre care unul asigura tractiunea principala, conducatorul convoiului este conducatorul navei care asigara tractiunea principala;
d)- in toate celelalte cazuri, conducatorul convoiului sau formatiei in cuplu, trebuie sa fie numit in timp util.
3. In mars, conducatorul trebuie sa se gaseasca la bord; in afara de aceasta conducatorul unui aparat plutitor, trebuie sa fie intotdeauna la bord in timp ce aparatul plutitor este in lucru.
4. Conducatorul este raspunzator de respectarea prevederilor prezentului Regulament pe nava lui, pe convoiul lui sau pe materialele plutitoare asamblate. Conducatorii navelor dintr-un convoi remorcat, trebuie sa se conformeze ordinelor conducatorului convoiului; totusi chiar fara aceste ordine, ei trebuie sa ia toate masurile cerute de imprejurari pentru buna conducere a navelor lor; aceleasi prevederi se aplica conducatorilor navelor dintr-o formatie in cuplu, care nu sunt conducatori ai formatiei.
5. Orice instalatie plutitoare trebuie sa fie pusa sub autoritatea unei persoane calificate. Aceasta persoana este raspunzatoare de respectarea prevederilor din prezentul Regulament pe instalatia sa plutitoare.

Art.1.03.- Indatoririle echipajului si a altor persoane care se gasesc la bord

Membrii echipajului trebuie sa execute ordinele ce le sunt date de catre conducatorul navei in cadrul responsabilitatii sale. El trebuie sa contribuie la respectarea prevederilor prezentului Regulament si a altor dispozitii aplicabile.
Orice alte persoane care se gasesc la bord, trebuie sa se conformeze ordinelor ce le sunt date de catre conducatorul navei in interesul sigurantei navigatiei sau ordinii la bord.

Art.1.04.- Indatoriri generale de vigilenta

Chiar daca, in prezentul Regulament, nu sunt prevazute dispozitii speciale, conducatorii trebuie sa ia toate masurile de precautie pe care le impun indatoririle generale de vigilenta si practica profesionala curenta in vederea evitarii in special:
-de a pune in pericol viata persoanelor;
-de a provoca pagube navelor sau materialelor plutitoare asamblate, malurilor sau lucratorilor si instalatiilor de orice natura, aflate in calea navigabila sau in imediata apropiere a acesteia;
-de a crea piedici navigatiei;
-de a polua apele Dunarii;
2.Dispozitia de mai sus se aplica, de asemenea, persoanelor sub paza carora sunt puse instalatiile plutitoare.

Art.1.050-Comportarea in imprejurari deosebite

Pentru a evita un pericol iminent, conducatorii trebuie sa ia toate masurile cerute de imprejurari, chiar daca prin aceasta trebuie sa se indeparteze de la prevederile prezentului Regulament.

Art.1.06.-Folosirea caii navigabile

Lungimea, latimea, inaltimea deasupra apei, pescajul si viteza navelor, convoaielor sau materialelor plutitoare asamblate trebuie sa fie compatibila cu caracteristicile caii navigabile si ale lucrarilor de arta.

Art. 1.07.- Incarcarea maxima ; numarul de pasageri
1. Navele nu trebuie sa fie incarcate deasupra liniei de plutire, care corespunde limitei inferioare a marcilor de bord liber.
2. Incarcatura nu trebuie sa pericliteze stabilitatea navei si nici sa impiedice vederea de la timonerie.
3. Navele destinate pentru transportul de pasageri nu trebuie sa aiba la bord un numar de pasageri superior celui autorizat de organele competente.

Art. 1.08.- Echipajul navelor si al materialelor plutitoare asamblate

Toate navele si materialele plutitoare asamblate, cu exceptia navelor unui convoi impins, in afara de impingator, trebuie sa aiba un echipaj suficient de numeros si calificat pentru a asigura securitatea persoanelor care se afla la bord si siguranta navigatiei. Totodata navele nepropulsate ale unei formatii in cuplu si unele nave remorcate intr-un ansamblu rigid, nu sunt obligate sa aiba echipaj atunci cand echipajul altor unitati ale formatiei in cuplu sau ansamblului rigid este suficient de numeros si calificat pentru a asigura securitatea persoanelor care se afla la bord si siguranta navigatiei.

Art.1.09.-Tinerea carmei
1.In timpul navigatiei, carmei trebuie sa fie tinuta de catre cel putin o persoana calificata care sa aiba varsta de minim 16 ani.
 2. Pentru a asigura� o buna conducere navei, persoana de la carma trebuie sa fie in masura de a primi si de a tranmite toate comenzile care sosesc la timonerie sau pleaca din aceasta. In special trebuie sa fie in masura de a auzi semnalele sonore si de a avea o vedere suficient de libera in toate directiile.

Daca vizibilitatea in toate directiile nu este posibila, persoana de la carma trebuie sa aiba posibilitatea utilizarii unui mijloc optic care sa asigure un camp de vizibilitate suficient, o imagine clara si nedeformata.
 3.In imprejurari deosebite, pentru informarea conducatorului, pe nava trebuie sa se gaseasca un post special de observare sau un post de receptie a semnalelor sonore.

Art.1.10.-Documente de bord
1. In navigatia internationala bordul navelor cu exceptia navelor maritime, trebuie sa se gaseasca:

a) �atesatatul de bord;

b) certificatul de tonaj (numai pentru navele destinate transportului de marfuri);

c) rolul de echipaj (cu exceptia navelor fara echipaj);

d) jurnalul de bord (numai pentru navele autopropulsate), de asemenea si alte documente referitoare la navigatie, care sunt cerute in virtutea conventiilor sau acordurilor internationale.
2.-Prin derogare de la punctual 1 de mai sus, ambarcatiunile mici nu sunt obligate sa aiba documentele prevazute la subpunctele b) si d); in afara de acestea, pentru ambarcatiunile mici de agrement, documentul prevazut la subpunctul c), nu este obligatoriu iar documentul prevazut la subpunctul a), poate fi inlocuit printr-un permis national de navigatie.
3. La bordul materialelor plutitoare asamblate, trebuie sa se gaseasca un permis national de navigatie.
4. Documentele a caror existenta la bord este ceruta prin prevederile prezentului Regulament sau a altor prescriptii aplicabile, trebuie sa fie prezentate la orice cerere a organelor capitaniilor de port.
5. Totodata, atestatul de bord si certificatul de tonaj nu sunt obligatorii la bordul barjelor de impingere pe care exista o placa metalica cu urmatoarele date:

Numarul de inmatriculare��������������������������������������������������������

Atestatul de bord nr.������� ����������������������������������������������������������

Organul competent��������������������������������������������������������������������

Valabil pana la���������������������������������������������������������������������������

Aceste date trebuie sa fie gravate sau stantate in asa fel, incat sa fie citite cu usurinta, inaltimea literelor si a cifrelor trebuie sa aiba cel putin 6mm. Aceasta placa metalica trebuie sa aiba latimea de cel putin 60mm, iar lungimea de cel putin 120mm; placa trebuie sa fie fixata definitiv intr-un loc vizibil, in tribord, in apropiere de pupa barjei.

Concordanta intre datele imprimate pe placa si datele din atestatul de bord al barjei trebuie sa fie confirmata de catre autoritatea competenta al carei poanson va fi aplicat pe placa.

Atestatul de bord si certificatul de tonaj, trebuie sa fie pastrate de proprietarul barjei.

Art.1.11.- Regulamentul de navigatie

Un exemplar al prezentului Regulament, inclusiv regulile locale stabilite pentru sectorul pe care naviga nava si prevederile cu caracter temporar, conform art.1.22, trebuie sa se gaseasca la bordul fiecarei nave, cu exceptia ambarcatiunilor mici si a navelor care nu au echipaj.

Art.1.12.- Obiecte periculoase la bord; pierderi de obiecte; obstacole
1. Este interzis sa se lase a iesi in afara bordurilor navelor si materialelor plutitoare asamblate, obiecte care ar putea prezenta pericol pentru nave, materiale plutitoare asamblate, instalatii plutitoare si instalatii din calea navigabila sau din vecinatatea acesteia.
 2. Cand ancorele sunt ridicate, ele nu trebuie sa fie mai jos de fundul sau chila navei sau de planul cel mai de jos al materialelor plutitoare asamblate.
3.Cand o nava, un material plutitor asamblat sau o instalatie plutitoare pierde un obiect care ar putea crea un obstacol sau un pericol pentru navigatie, conducatorul sau persoana care raspunde de instalatia plutitoare, trebuie sa anunte despre aceasta, fara intarziere, capitania de port cea mai apropiata, indicand cat mai exact posibil locul in care obiectul a fost pierdut. In afara de aceasta, pe masura posibilitatilor, trebuie sa marcheze acest loc cu un reper.
4.Cand o nava intalneste un obstacol necunoscut, situat in calea navigabila, conducatorul trebuie sa anunte, fara intarziere, capitania de port cea mai apropiata, indicand, pe cat posibil, locol exact in care obstacolul a fost intalnit.

 Art.1.13.-Protejarea semnalelor caii navigabile
1.Este interzis navelor si materialelor plutitoare asamblate de a se folosi de semnalele caii navigabile (geamanduri, flotori, panouri ect.) pentru a se lega si a se trage de acestea, de a deteriora semnalele sau a le face improprii destinatiei lor.
 2.Cand o nava sau un material plutitor asamblat a deplasat un semnal sau a deteriorat o instalatie care face parte din semnalizarea caii navigabile, conducatorul trebuie sa anunte, fara intarziere capitania de port cea mai apropiata
3.In general, orice conducator are datoria sa anunte, fara intarziere, capitania de port cea mai apropiata, asupra incidentelelor sau accidentelor constatate la instalatiile de semnalizare (stingerea unei lumini, deplasarea unei geamanduri, distrugerea unui semnal etc.).

 Art.1.14.-Deteriorari cauzate lucrarilor de arta

Cand o nava sau un material plutitor asamblat a deteriorate o lucrare de arta
(ecluza, pod si altele) conducatorul are datoria sa anunte despre aceasta, fara intarziere, capitania de port cea mai apropiata.

Art.1.15-Interzicerea deversarii in calea navigabila
1.Este interzis sa se arunce, sa se verse, sa se lase sa cada sau sa se scurga in calea navigabila obiecte sau substante de natura� a crea o piedica sau un pericol pentru navigatie sau pentru ceilalti utilizatori ai caii de apa.
 2.Este interzis in mod special de a arunca, a varsa sau a face sa se scurga in calea navigabila rezuduuri petroliere, sub orice forma sau a amestecurilor acestor reziduuri cu apa.

In caz de deversare accidentala de aceasta natura sau de iminenta a unei asemenea deversari, conducatorul trebuie sa anunte, fara intarziere, capitania cea mai apropiata, indicand, de asemenea, pe cat posibil de exact, natura si locul unde s-a produs aceasta.

Art.1.16.-Salvare si asistenta
1.In caz de accident care pune in pericol persoanele care se gasesec la bord, conducatorul trebuie sa se foloseasca de toate mijloacele pe care le are la dispozitie, pentru salvarea acestor persoane.
 2.Orice conducator de nava, care se gaseste in apropierea unei nave sau a unui material plutitor asamblat, victima a unui accident, care pune in pericol persoane sau care ameninta sa cauzeze obstructia senalului navigabil, are datoria, in masura in care nu pune in pericol siguranta propriei sale nave, sa dea imediat asistenta.

Art.1.17.-Nave esuate sau scufundate
1.Conducatorul unei nave esuate sau scufundate sau a unui material plutitor asamblat esuat sau dezmembrat, trebuie sa anunte in cel mai scurt timp posibil, capitania de port cea mai apropiata. Conducatorul sau unul din membrii echipajului navei esuate sau scuundate, trebuie sa ramana la bordul navei sau in imediata apropiere de locul accidentului, pana in momentul obtinerii permisului de parasirea locului, din partea organelor capitaniei de port.
2.Cand in senal sau in apropierea acestuia o nava sau un material plutitor asamblat a esuat sau s-a scufundat conducatorul are datoria ca in termenul cel mai scurt si fara sa renunte la obligatia de a arata semnalele prevazute la art.3.27 si 3.41, sa avertizeze din punctele corespunzatoare si de la distanta suficienta de locul accidentului, navele care se apropie pentru ca acestea sa aiba posibilitatea sa ia masuri necesare in timp util.
3.Daca accidentul s-a produs in timpul trecerii printr-o ecluza, conducatorul are datoria sa anunte imediat evenimentul operatorului ecluzei.
4.Daca nava esuata sau scufundata face parte dintr-un convoi sau dintr-o formatie in cuplu, obligatiile prevazute la pct.1 si 2 de mai sus, revin conducatorului sau formatiei.

Art.1.18.-Obligatia de a degaja senalul
1.Cand o nava sau un material plutitor asamblat esuat sau scufundat sau un obiect pierdut de o nava ori de un material plutitor asamblat, creeaza sau ameninta sa creeze o obstructie totala sau partiala a senalului, conducatorul navei sau al materialului plutitor asamblat, este obligat sa ia toate masurile pentru degajarea senalului in termenul cel mai scurt.
2.Aceeasi obligatie revine conducatorului navei care este in pericol de a se scufunda sau de a ajunge in imposibilitatea de manevra.
3.Daca o nava esuata sau scufundata face parte dintr-un convoi sau dintr-o formatie in cuplu, obligatiile prevazute la pct. 1 si 2 de mai sus revin conducatorului convoiului sau formatiei.

Art.1.19.-Ordine speciale
1. Conducatorii, precum si persoanele sub paza carora sunt puse instalatiile plutitoare, trebuie sa se conformeza ordinelor speciale ce le sunt date de catre organele capitaniei portului in vederea sigurantei si bunei ordini a navigatiei.
2.In acest sens, organele capitaniei de port pot interzice prin ordin special, plecarea navei atunci cand:

a)-nava nu are atestat de bord sau permis national de navigatie sau daca aceste documente nu mai sunt valabile;

b)-nava nu corespunde prevederilor art. 1.07;

c)-echipajul sau echipamentul navei nu corespunde prevederilor art. 1.08.

 Art.1.20.-Controlul

Conducatorii, precum si persoanele sub paza carora se gasesc instalatiile plutitoare, trebuie sa acorde organelor capitaniilor de port, inlesnirile necesare pentru a le permite acestora sa se asigure de respectarea prezentului Regulament si a altor dispozitii aplicabile.

Art.1.21.-Transporturi speciale
1.Sunt considerate transporturi speciale toate deplasarile pe calea navigabila:

a)-a navelor sau convoaielor care nu corespund prevederilor art. 1.06 si 1.08;

b)- a instalatiilor plutitoare sau a materialelor asamblate. Deplasarea acestora nu constituie transport special daca din acesta nu poate rezulta, in mod evident, nici o piedica sau nici un pericol pentru navigatie, precum si nici o stricaciune pentru lucrarile de arta.
2.Aceste transporturi speciale nu sunt admise decat pe baza unei autorizatii speciale eliberate de autoritatile competente ale sectoarelor ce urmeaza a fi parcurse.
3.Transporturile sunt supuse conditiilor pe care aceste autoritati le vor stabili pentru fiecare caz in parte.
 4.Pentru fiecare transport trebuie sa fie desemnat un conducator, tinand cont de prevederile art.1.02.

 Art.122.-Dispozitii cu caracter temporar

Conducatorii trebuie sa se conformeze dispozitiilor cu caracter temporar stabilite si publicate sub forma de aviz de catre autoritatea competenta, in cazuri speciale, in vederea sigurantei si bunei desfasurari a navigatiei

Art.1.23.-Desfasurarea activitatilor sportive si altele

Desfasurarea activitatilor sportive, sarbatorilor pe apa si alte manifestari care pot afecta siguranta sau buna desfasurare a navigatiei, trebuie sa se faca cu aprobarea autoritatilor competente.

Art.1.24.-Dispozitii cu privire la transportul materialelor periculoase

Conducatorii navelor care transporta materiale periculoase ca : explozibile, radioactive, toxice, corosive, precum si inflamabile, trebuie sa se conformeze dispozitiilor speciale de precautie pentru a asigura securitatea echipajului si a navigatiei.

Art.1.25.-Adapostirea si iernarea navelor

Cand conditiile meteorologice impiedica navele sa-si continue navigatia, conducatorii pot sa se foloseasca de porturi si de locuri de adapost, cu respectarea dispozitiilor� speciale ale capitaniilor de port stabilite pentru aceste porturi si adaposturi si impuse de conditiile locale sau de operatiunile de incarcare si descarcare.

�Art.1.26.-Domeniul de aplicare a prezentului Regulament
 1.Prezentul Regulament se aplica pe parcursul cailor navigabile romanesti, ca si in acvatoriile porturilor, locurilor de adapostire si punctele de incarcare-descarcare fara a incalca dispozitiile speciale ale autoritatiilor competente stabilite pentru aceste porturi, adaposturi si puncte, impuse de conditiile locale sau de operatiunile de incarcare-descarcare.
2.Conducatorii navelor care naviga pe Dunare precum si celalalte persoane prevazute in prezentul Regulament, trebuie sa se conformeze Dispozitiilor fundamentale de navigatie pe Dunare si regulilor locale stabilite de tarile dunarene si administratiile fluviale speciale pentru sectoarele de Dunare respective.


< Inapoi

Comentarii vizitatori

Nu exista momentan nici un comentariu !

Adauga un comentariu

Nume
Comentariu Mai aveti 350 caractere
  CAPTCHA Image
Ce vedeti in imagine? *
Campurile marcate cu * sunt obligatorii !

Ultimele anunturi


Vezi toate anunturile

Log in client...

Solicita oferta de cazare in Delta Dunarii Cazare Delta Dunarii - Uzlina

Clasament locatii delta dunarii conform votului vizitatorilor

Oferte last minute

Ultimele subiecte forum

Solunar

                Solunar 2012


Cazare Delta Dunarii


Cazare Delta Dunarii - portalul locurilor de cazare din Delta. Aici gasesti o sumedenie de locuri de cazare din orice locatie a Deltei Dunarii: pensiuni, hoteluri, vile. Click aici pentru Oferte cazare in Delta Dunarii.





 

Cazare Delta Dunarii Contact: contact@cazaredelta-dunarii.ro